Tjänstekort

Jag var in en snabbis på jobbet igår, jag skulle ta bild för det nya e-tjänstekortet.



Hann även med att göra en webbaserad säkerhetsutbildning, lite schemaändring och tjôta lite. Känns bra att snart börja jobba igen. Jag har kontrakt på avdelningen ända till i augusti men kommer också ha lite semester i sommar. Tyvärr kommer några av de jag trivs bäst med på jobbet inte att vara där i sommar, de går vidare till andra tjänster, men jag är övertygad att det bllir en bra sommar ändå.

På hemmafronten fortsätter Ellen att växa till sig. Hon lägger på sig mer och mer i vikt och börjar fästa blicken på oss och göra en del andra små framsteg.




Har knappt sett de andra barnen under veckan men jag längtar så jag blir tokig. Smsar fler gånger varje dag med Linus men han är inte lika talför som han var runt jul när han fick sin mobil. Nu svarar han bara på tilltal, typ "Ja.", "Nej.", "Ser på tv" osv. Nästa vecka kommer dom och då börjar även judoträningen. Måns vill åxå prova på. Blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0