Jodå, judo!

Jodå, det rullar på. Både Linus och Måns har varit här i några dagar och för min del har det mesta fokus varit på dom. Det känns som att jag ligger på ganska mycket minus där, har ju knappt sett dom sen Ellen föddes.

Måns har börjat med judo tillsammans med Linus.



Han har varit där några gånger och tyckte det var rätt kul så det är bara att hoppas att han vill fortsätta.

Både Rebecca och jag börjar tycka det är dax för mig att jobba, oavsett hur det är med sjukhusvistelser. Det är rätt jobbigt att vi båda umgås dygnet runt. Ska ringa chefen idag.

I övrigt intet nytt.

Uppdatering: Jag jobbar imorron, tisdag. Skönt!

Lite bilder från helgen med familjen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0