Gnäll

Jag tänker/orkar inte kommentera det trista faktum att Ellen fortfarande är inlagd på barnavdelningen.

  • Jag retar mig kopiöst mycket på alla matprogram som är i alla tv-kanaler just nu. Jag ser hellre på porr än matprogram.
  • Jag retar mig kopiöst mycket på snön. Är väldigt less på vintern nu, vill ha vår eller sommar och varma soliga dagar.
  • Jag retar mig kopiöst mycket på tv4, denna lismande och ständigt politiskt korrekta skitkanal. Inte många bra program där och, jag vet, man behöver inte titta på den. Men den finns. Usch.

De som känner mig vet att jag är en glad, otroligt sympatisk och trevlig människa men rådande omständigheter har förvandlat mig till en gubbgrinig SurPrutt. Fy fan.


Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Skickar en god tanke genom rymden och önskar att lill-tjejen snart får komma hem igen!!!

2011-01-18 @ 20:08:08
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Tomas

Tack för det!

2011-01-19 @ 17:24:42
URL: http://systerfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0