2011

Oj, plötsligt var det ett nytt år. Bara sådär. Och året började ganska bra; Ellen sov hyfsat och utan speciellt mycket magont och därmed sov även både jag och Rebecca rätt bra.

På förmiddagen kom Johan och Maria och Alicia förbi på lite fika. Kul, för det blir inte så ofta man ses. Alla har hundra järn i elden och det är mycket som ska hinnas med och därför uppskattar man de korta stunderna man ses rätt mycket. Dom ska själva få en liten om några veckor och jag hoppas Johan och jag kan vara pappalediga samtidigt. Jag har bestämt att vi ska promenera mycket, sitta på caféer och bre ut oss och gå och träna tillsammans. Vi får se hur det blir.

Julen är en sån tid då man brukar träffa nära och kära och umgås. Det är nåt jag kan sakna, nåt jag gör för lite. Bara umgås. Såhär såg i alla fall julafton ut hos oss:





Lite fest och galej var det till skillnad mot igår på nyårsafton då vi låg i varsin soffa med mysbrallor... Rätt skönt det åxå.

God fortsättning.


Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Grattis till lilla loppan, och välkommen tillbaks i bloggträsket :)

2011-01-02 @ 22:56:44
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Tomas

Tack och tack :)

2011-01-03 @ 08:32:21
URL: http://systerfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0